In-company trainingen usability en interaction design
In tegenstelling tot de meeste gelijkaardige opleidingen, vertrekken we in de cursus Usability & interaction design steeds van jouw site of app. We illustreren de best practices van gebruiksvriendelijkheid en klantgerichtheid niet enkel met algemene voorbeelden, maar ook en vooral aan de hand van jouw site en de sites van jouw concurrenten. Hierdoor is deze training onmiddellijk praktisch toepasbaar.
Cursus-inhoud:
Praktisch:
Andere opleidingen: zoekmachine-optimalisatie en schrijven voor online media.
Cursus-inhoud:
- Wat is user-centric design?
- Hoe neem je obstakels weg?
- Werkt je zoekfunctie zoals het hoort?
- Hoe haal je het meeste uit je landing pages?
- Hoe verhoog je de leesbaarheid en scanbaarheid van je teksten?
- Zijn je aanmeld- en registratieflows gebruiksvriendelijk?
- Welke factoren zorgen voor een optimale conversie?
Praktisch:
- Type opleiding: in-company training (maximum 8 deelnemers)
- Voorkennis: geen voorkennis vereist
- Doelgroep: digital marketeers, webmasters en communicatie-professionals
- Duur: 3 uren
- Prijs: 1.140 euro (excl. btw)
- Cursusmateriaal: slides
Andere opleidingen: zoekmachine-optimalisatie en schrijven voor online media.