Schrijven voor online media
De meeste bezoekers van je site hebben een concreet doel voor ogen en willen dit zo snel mogelijk bereiken. In een oogopslag beslissen ze om verder te lezen of weg te klikken. Duidelijke, scanbare en goed gestructureerde copy is dan ook een cruciale schakel in je digitale merkbeleving.
In de opleiding Schrijven voor digitale communicatie combineren we theorie en praktijk: we wisselen praktische tips af met schrijfoefeningen die volledig zijn toegespitst op jouw site.
Cursus-inhoud:
Praktisch:
Contacteer ons en reserveer nu je opleiding schrijven voor online media.
In de opleiding Schrijven voor digitale communicatie combineren we theorie en praktijk: we wisselen praktische tips af met schrijfoefeningen die volledig zijn toegespitst op jouw site.
Cursus-inhoud:
- Eenvoudig en duidelijk schrijven
- De digitale lezer
- Het belang van microcopy
- Vuistregels voor een betere leesbaarheid
- Tips voor een verhoogde respons
- SEO copywriting
- Organisatie en planning van je online redactie
Praktisch:
- Type opleiding: in-company training (maximum 8 deelnemers)
- Voorkennis: geen voorkennis vereist
- Doelgroep: digital marketeers, webmasters en communicatie-professionals
- Duur: 3 uren
- Prijs: 760 euro (excl. btw)
- Cursusmateriaal: slides
Contacteer ons en reserveer nu je opleiding schrijven voor online media.
Bij On-page kan je ook terecht voor: